Jak wygląda rekrutacja do pracy tymczasowej? Sprawdź etapy
Aplikacja 1

Wśród naszych ofert znalazłeś coś dla siebie? Aplikuj! Możesz to zrobić na kilka sposobów – przez formularz z ogłoszenia, wysyłając CV na adres mailowy lub dzwoniąc do nas. Jeśli oferta, na którą aplikujesz, wymaga uprawnień (np. SEP lub operatora wózka widłowego), dołącz skany do CV.

Rozmowa kwalifikacyjna

Jeśli Twoje doświadczenie odpowiada oczekiwaniom Pracodawcy, rekruter skontaktuje się z Tobą, w celu zaproszenia na spotkanie rekrutacyjne. Odbędzie się ono w naszym biurze. Jeśli mieszkasz zbyt daleko, rozmowa, dla Twojej wygody, może zostać przeprowadzona przez telefon. Przedstawimy oferty oraz omówimy Twoje CV. Jeśli stanowisko tego wymaga, zostanie także przeprowadzona krótka rozmowa w języku niemieckim.

Podpisanie umowy

Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie, zostaniesz zaproszony na podpisanie umowy. Możesz zrobić to osobiście, w jednym z naszych biur, lub otrzymać wymagane dokumenty mailem.

W przypadku wyboru drugiej opcji prosimy o wydrukowanie dwóch egzemplarzy umowy i wysłanie nam najpierw skanu podpisanych dokumentów, a następnie pocztą oryginałów. Swój egzemplarz, podpisany przez nas, wyślemy do Ciebie również pocztą.

Rozpoczęcie zatrudnienia

Następnym krokiem, przed wyjazdem do Niemiec jest kontakt z Koordynatorem Projektu, który przez cały czas zatrudnienia będzie w kontakcie z Pracownikiem. Udzieli szczegółowych informacji dotyczących zakwaterowania, daty rozpoczęcia pracy i innych formalności.